Intrebari Frecvente

1Cum pot reduce timpul alocat asigurarilor de catre angajatii companiei noastre?
Clientii nostri beneficiaza de solutiile potrivite pentru nevoile de asigurare identificate. Astfel dumneavoastra sau angajatii companiei Dumneavoastra veti fi degrevat de problematica asigurarilor si veti economisi timp pretios.
2Ma costa mai mult o polita incheiata prin Activ Asigurari?
Asigurarile intermediate prin broker si asigurarile incheiate direct la asigurator au acelasi pret.
3Eu am agent. Cu ce ma poate ajuta Activ Asigurari?
Agentul reprezinta interesele unei singure societati de asigurare. Activ Asigurari este un adevarat “avocat” al clientului in relatia sa cu societatile de asigurare .Clientii nostri beneficiaza de consultanta independenta, avand posibilitatea de a alege intre mai multi asiguratori.
4Ce pasi trebuie sa urmez pentru a incheia polite de asigurare prin Activ Asigurari?
• ne contactati si ne spuneti de ce asigurari aveti nevoie;
• se completeaza apoi cererea chestionar care ne va furniza informatiile necesare fundamentarii ofertei de asigurare;
• alegem impreuna oferta de asigurare ce corespunde nevoilor identificate;
• furnizarea ultimelor informatii sau documente solicitate pentru incheierea politei;
• plata primei de asigurare si semnarea contractului de asigurare.
5Ce solutii aveti pentru intampinarea si rezolvarea unor probleme ce pot aparea in cazul parcurilor auto?
Clientii nostri beneficiaza de conditii speciale oferite de cei mai buni 10 asiguratori din piata. Astfel subscrierea riscurilor si solutionarea daunelor sunt efectuate in cel mai scurt timp, evitand imobilizarea inutila a autovehiculelor.
6Ce este fransiza?
Fransiza reprezinta partea din dauna convenita la incheierea politei ce va fi suportata de asigurat in momentul despagubirii.
7Daca am asigurare CASCO mai trebuie sa achit eu factura catre service?
Este o intrebare la care va raspundem prompt: NU trebuie sa platiti Dumneavoastra contravaloarea reparatiei masinii. Clientii nostri sunt indrumati sa incheie polite cu asiguratorii care au conventii de colaborare cu unitatile de service, sau reprezentantele corespondente marcii autovehiculului asigurat.
8Cu ce ma puteti ajuta daca am un eveniment (accident rutier, furt, incendiu etc.)?
Asiguratii trebuie sa instiinteze in cel mai scurt posibil organul de politie de pe raza caruia s-a intamplat evenimentul asigurat, in vederea obtinerii documentelor necesare deschiderii dosarului de dauna.Urmatorul pas este sa ne anuntati. Va vom acorda consultanta cu privire la intocmirea dosarului de dauna, va vom indruma catre cel mai apropiat punct de constatare al asiguratorului Dumneavoastra, si apoi catre unitatea reparatoare. Totodata va vom sprijini in obtinerea acceptului de plata emis de catre asigurator pentru ridicarea autovehicului la finalizarea reparatiilor.
9Sunt atat de multe formalitati in cazul unei daune, cum as putea optimiza derularea dosarului de dauna?
Asiguratorii au proceduri diferite de solutionare a dosarelor de dauna. Clientii Activ Asigurari beneficiaza de asistenta la intocmirea dosarelor de dauna, de la deschidere si pana la finalizare, evitand in acest fel eventualele neplaceri ce pot aparea.
10Nu am timp sa ma ocup de deschiderea dosarului de dauna sau de reparatii. Ce puteti face pentru mine?
Daca primim o imputernicire ne putem ocupa in locul Dumneavoastra de deschiderea si finalizarea dosarului de dauna. Desi acest serviciu este contracost, tot mai multi dintre asiguratii nostri il prefera datorita utilitatii si rapiditatii cu care este pus in practica de catre noi.

Contactati-ne